' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Åker upp till mormor och morfar fre-sön!

Hey! Imorgon vid 3 tiden tar jag tåget upp till Halmstad, där morfar hämtar mig. Jag ska vara hos min mormor och morfar fre-sön. På lördagen ska jag se Ulrik i Gnosjö! Vilket ska bli såå himla kul! Var ett tag sen nu! (enligt mig).
Så uppdateringen kommer kanske inte vara lika bra som vanligt. (inte för att det inte varit det, de senaste dagarna man iaf). Kanske kommer upp 3-4 inlägg iaf. För de har en dator. Ska göra 2-3 tidinställda inlägg för varje dag. Jag tar med min kamera, så när jag kommer hem kommer ni få många mya bilder, på natur, och på...Ulrik!

Kommentarer
Postat av: madeleine

Jag bor i Gnosjö, hehe:) Eller min mamma gör!

2012-08-17 @ 09:32:53
URL: http://madeleineelarsson.devote.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]