' ♡VENDELA NILSSON♡ -

GOMORGON!

Hej! Är jätte trött just nu för att jag låg uppe och såg hela OS-avslutningen i natt! Missade 1D...Wähä! :(
Snart ska jag spela Mario Galaxy 2! Klarade en bana igår som jag kämpat med i flera månader! (kollade hur man skulle göra på youtube...men ändån). Jag blev så glad så jag hoppade omkring och tjoade! Ni som vet hur känslan är, förstår mig!  
Känns också skönt att Ulrik e hemma nu! Har varit så tomt utav honom.... (hanharvaritijapanförersomintevet)
q-Vad ska ni göra idag?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]