' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Kort sammanfattning av sommarlovet 2012

Mitt sommarlov 2012. Har varit de bästa sommarlovet jag haft! Och det är inte bara för jag sett Ulrik över 10 gånger och att Ulrik nu vet vem jag är osv...eller jo. Men inte BARA! Faktiskt inte. Jag har fått träffa många munthers (munthers är sånna som gillar ulrik), gått på Liseberg, ätit Ben&Jerry, lyssnat på Takida på altanen, köpt keps på junkyard, blivit helgens awesome hos Keela, fotat fina bilder,häsat på Emma..osv osv!
Min blogg har blivit större! Och det är tack vore ER! Det är så himla roligt att i kommenterar med idéer och förslag. Jag har lärt mig mer i gimp. Och ja! Somsagt så har det här sommarlovet varit den bästa!
Imorgon börjar skolan...det var ju inte alls längesen jag stod i backen och sa hejdå till alla mina gamla klass kompisar och alla bra lärare, åt god jordgubbstårta. Det är helt sjukt! Och på den lilla stunden...har det hänt så mycket!
Just nu känner jag inte alls för att börja skolan. Lektioner,läxor... Men när man väl kommer in i de gamla rutenerna så kommer allt bli skönt!
Men jag ser jääättteee mycket fram emot att träffa mina kompisar, som jag inte sett på HEELLAA sommaren! Åh,gud vad jag saknat dom!
Jag tror, att 7an kommer bli awesome!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]