' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Playing guitar

Hey! Tycker det är väldigt knasigt att mina inlägg inte kommit upp på bloglovin.. :O Snart kommer det väll med över 12 inlägg att läsa! Haha!
Men tycker det är riktigt kul att det redan är så många som deltar i veckans bogg. Eller ah,det är dedan tillräckligt många! ;) Och jag har itne tipsat om det eller någonting! Wey!
Just nu kollar jag på tv och spelar lite gitarr. Tar alltid fram gitarren när jag inte har någonting att göra!
Senare idag ska jag fortsätta jobba på tävlingen! Tror många kommer bli glada när ni får reda på vad ni kan vinna! Det är nämligen väldigt många som frågat om detta! :D

Kommentarer
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Vilken fin bloggdesign du har! :)

2012-08-14 @ 13:55:51
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: Elionia

fin blogg du har :)

2012-08-14 @ 15:09:23
URL: http://elionia.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]