' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Skriver in mitt schema!

Hey! Kollade precis klart på the hunger games! :D Somsagt, RIKTIGT BRA ÄR DEN! Och just nu,håller jag på att skriva in mitt schema i min kalender/almenacka. Ganska bra att ha den på två ställen kanske?
Ikväll blir det fångad (tror det är sissta avsnittet,wähä) och sen äta. Haha! Och efter det blir det att sova. Börjar kl 08:10 imorgon. Så får gå upp ganska tidigt om jag ska göra mig iordning,äta frukost,cykla till skolan. Och sen hitta spanska salen,där jag ska ha spanska (såklart). Som tur e har jag fått hjälp av min kusin vart det ligger, så vet på ett ungefär iaf. Tycker det är ganska svårt att hitta där inne. Men hittar nog där snart. Haha!
 

Kommentarer
Postat av: madeleine

Jag kollar också på fångad och har följt varje avsnitt! Det är det näst sista idag. Imorgon är det de sista!:(

2012-08-20 @ 17:02:02
URL: http://madeleineelarsson.devote.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]