' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Smultronstället

Hallo! Jag är hemma nu! :D Kom hem för ungefär 1h sen! Har haft några riktigt roliga dagar uppe i Småland. Lördagen var oslagbar! Riktigt riktigt bra var det! Träffa Emma och Kajsa. OCH Ulrik! Konsterten var riktigt bra. Dock så var det väääldigt varmt,cirkus 30-40 grader där inne...Men som tur lever jag! Woop woop!
 
I mormor och morfars trädgård finns det smultron. När jag var ute och fotade där i fredags gick jag och smaskade på smultronen samtidigt!
Update-glöm inte att kika in om du blev veckans blogg kl 20:06! :D

Kommentarer
Postat av: ajji

läs mitt inlägg om naturkatastrofer.
kraaaaaaaam

2012-08-19 @ 17:38:09
URL: http://aileenalami.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]