' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Jag visar hur jag målar ett ansikte med promarkers!


Kommentarer
Postat av: Nora

Visa hur du ritar håret oxå! Hur många promarkers har du? Ett tips på hur du kan komma ihåg färgerna på pennorna är att göra ett "schema" där du ritar med pennan och sen skriver vad färgen heter brevid/ovanför/under.
Ps. Hur har ditt sommarlov varit hitintills? :)

Svar: Tack för tipset!
fotografnilsson

2012-07-03 @ 21:07:25
URL: http://mittegnaunikaliv.blogg.com
Postat av: Judith

Var har du köpt promakers ? Vilken affär och pris ?

2012-07-05 @ 09:21:29
Postat av: Lova

Duktig du är!
Hur gör du så det blir skugga på bloggen? Alltså där inläggen är :) Tacksam för svaaaar :D

2012-07-05 @ 11:15:41
URL: http://namnetlovaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]