' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Love generation

A-tjo!
 
Det där med campningen och det blev inte så lyckat! HAHA! Skulle aldrig vilja åka och campa med familjen igen omdet ska gå så som det gjorde!
Vädret var kasst! Om man bortser från en liten timme mitt så dagen då det var skinande sol! Och vädret påverkar ju humöret! Så det slutade med att alla blev sura och arga på varandra!
Och det spelades hög musik ur högtalare till kl 4 på natten! Så fick inte sova mer än 4 timmar...
 
Dagen efter bestämmde vi oss för att åka hem efter Berkvara Water Festival (BWF)! För förra natten var ju skit! Och det skulle bara bli ännu värre den natten!
När vi väl kom till BFW så köpte jag min fanta lemon och träffade Tobbe Trollkarl! Men kunde inte se när han uppträdde för då stod jag och väntade på Ulrik!
När jag står och väntar kommer det ett stort skyfall. Och där står jag i min jeans jacka och blir jätte blöt. Så kommer mamma och säger att hon ska hämta paraply i bilen. Men så säger pappa "det kan jag göra" .
Så gå pappa till bilen för att hämta paraplyet! Men kommer ALDRIG! Och där står jag och blir mer och mer blöt! Till slut går jag bort till mamma och undrar vart han håller hus! Hon vet inte! Jag får springa bort till bilen! Och där sitter pappa! I BILEN och väntar på att skyfallet ska gå över!
Jag blir skit sur och tar paraplyet och går och ställer mig där jag stod igen! Men sen kom mamma med torra kläder! Så det var ju bra!
 
Sen när jag stått där och väntat ett tag kom Love generation! De var SJUKT ROLIGA ATT FOTA!
(har fler blider men de gick tydligen inte att ladda upp,försöker senare)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]