' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Viktigt inlägg

Hej! Detta kommer bli ett väldigt tråkigt inlägg men det är mycket viktigt. Jag vet att min blogg inte har haft den bästa uppdateringen på sistone. Och den kanske inte är lika bra som innan. Det är bara för
1.min dator är seg så kan knappt använda den. Så därför har jag bloggat via mobilen nu på ett tag.
2.jag har inte tid med bloggen just nu. Nu har jag sommarlov och vill njuta av det. Inte sitta vid datorn hela tiden.
3. Jag får inte lika många kommentarer nu. Alla ni försvinner. Så kommentera mer om ni vill att jag ska uppdatera mer.

Jag funderar på att ta en paus från alla bilder och göra videoinägg istället under hela sommarlovet. Så får ni hänga med mitt liv i film?!? Låter inte det awesome?!! Så kommer det att bli iaf.
Så kom med förslag på vad jag ska göra i videosarna! :D kom ihåg! Ju mer ni kommenterar. Bättre uppdatering blir det. Och då gäller ju det filmerna. Mer filmer blir det om ni bombar in med förslag och är jätte gulliga och trevliga för då blir jag mer peppad.
Dagens pepp kommer också komma i video!
Hoppas ni tycker det här låter kul! Hade bäst!:)
(glöm inte att följa mig på instagram. Vellamunther heter jag där!! Uppdaterar 4-5 bilder varje dag)


Kommentarer
Postat av: N

Blanda lite! gör lite video,och lite bild-inlägg :) en bra mix!



vad gillar du min outfit? kram

2012-06-14 @ 18:46:19
URL: http://nataliaaas.blogg.se/
Postat av: fanny

hej jag följer dig på bloglovin nu följ gärna mig oxå!

2012-06-14 @ 23:18:51
URL: http://allmydays.devote.se
Postat av: Nora

Hej! Det vore jättekul om du gör vidiobloggarna du tänker på!

Ps. Eftersom antalet som besöker din blogg sjunker, kan det bero på att många inte vill sitta framför datorn på sommarlovet precis som du. :)

Kram!

2012-06-15 @ 09:04:03
URL: http://mittegnaunikaliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]