' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Jag lever

Hej! Jag ville bara säga att jag lever...
Jag har inte bloggat på jätte länge eftersom min dator har blivit jääätte seg och kommer därför oftast inte in på blogg.se!
Men ni! Jag ska få en iphone nu i veckan så jag kommer skaffa instagram,bilddagboken en massa appar så ni kan följa mig där. För jag tror att jag inte kommer uppdatera så mycket nu på bloggen framöver.
Ville bara säga det så ni inte tror att jag glömt bort bloggen...hehe..
Kommer med instagram och bdb namn när jag skaffat!
Hade så jätte bra!!//Vendela

EN JÄTTE GAMMAL BILD PÅ MIG OCH ELLEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]