' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Blev utmanad, so lets do it!

 
1. Berätta om en dröm du haft.
Hmm, nu får jag tänka. En dröm, som jag haft? Inte som jag har. Kanske att jag en dag skulle få träffa Ulrik?
 
2. Vad ska du göra imorgon?
Imorgon ska jag till skolan, hem och plugga sen kolla portkod1321 :D
 
3. Favoritfärg, varför?
Jag har ingen speciell favorit färg... men ljusrosa och ljusblått är fint.
 
4. Vad inspirerar dig?
Jag brukar kolla in på en sida som heter weheartit där finns många fina bilder som jag blir inspirerad av.
 
5. Vilket är ditt drömyrke?
FOTOGRAF! Tänk att få jobba med något som är det roligaste som finns! :D
 
6. Vad får dig att må bra?
Ulrik får mig alltid på bra humör, bara jag sätter på en låt med honom blir jag alltid på lite bättre humör. Anars kompisar och familj.
 
7. Finns det något speciellt tillfälle du vill spola tillbaks till och göra om? Berätta om det.
OM DET FINNS. DET FINNS SÅ MÅNGA. Men jag skulle vilja spola tillbaka till den dagen då jag träffade Ulrik för aldra första gången. Åh saknar. Jag kommer ihåg vilken tid, vilken dag, hur han kollade på mig när jag skulle ta autograf och vilka låtar han spelade. Jag kommer till och med ihåg vart jag stod och vilka kläder han hade på sig :O Jag kommer ihåg att vi lyssnade på den signerade skivan med bara två låtar hela vägen hem. Om och om igen. Åhå!!!!
 
 8. Vad är det godaste man kan äta en lördagskväll?
Godis!!! :D
 
9. Om du fick en valfri superkraft, vad skulle du välja och varför?
Vara osynig. Fatta coolt att bara gå in i andras hus och kolla vad alla gör och busa med dom! :D
 
10. Vad köpte du senast?
En glass i cafeterian! ;)
 
11. Vad längtar du till?
Julen och till att jag får träffa Ulrik igen<3

Kände att det blev lite mycket Ulrik.. haha!! Men är det nu jag ska skriva några frågor och utmana andra? Jag gör det senare iaf ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]