' ♡VENDELA NILSSON♡ -

För ett år sen

För ett år sen hade jag ingen aning om att allt skulle vara så som det är nu. Som att Ulrik vet vem jag är och vad jag heter, att jag fått träffa och gå på hans konsterter 24 gånger sammanlagt, att jag börjat ta gitarr lektioner och en massa annat. Så klart att man inte skulle veta det men det är så konstigt att allt kan förendras bara så, poff pang! Hur kommer det vara om ännu ett år? 
 
Vad har förendrats i ert liv under 2012 än sålänge, har ni något mål innan 2012 är över? Kommentera gärna! :D

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hela mitt liv har förändrats under 2012 :) Har brytit kontakten med min "pappa", har flyttat två gånger, bytt hårfärg/klädstil, fått nya kompisar samtidigt som jag slutat umgås med falska människor, vågar vara mig själv 100 %, har blivit en helt annan människa, och om man jämför med den jag var förut/hur mitt liv var förut, så är det stor skillnad, och det är så mycket bättre ! :)

Har klarat några av mina mål, t.ex börja satsa helt på snowboard och gå med i en klubb för att kunna börja tävla, (+ fler mål inom snowboard, tricks ) :)
Har blivit kompis med människor som jag förut ville umgås med, nu vill dem umgås med mig också :)
Har börjat träna och äta på ett bättre sätt och har förbättrat flera betyg samt fått mer erfarenheter, i t.ex i modellbranschen :)

Nu är mina mål för 2012 "bara" att klara vissa speciella trick på brädan :) och fortsätta på det jag skrev nyss :) självdå ?

2012-11-24 @ 11:06:45
URL: http://keiras.devote.se
Postat av: Mandy

Va kul ! :) julbilderna kommer säkert bli hur fina som helst :) Är du bra på gitarr ? Och hur länge har du spelat ? Blev lite intresserad här asså för att jag själv spelar lite ^^

2012-11-24 @ 13:12:49
URL: http://keiras.devote.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]