' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Videoblogg maraton

Ja ni, varför inte? Har sett att KBP gör det här så då gör jag det med, WEHO. Ska bli kul nu när jag fått tillbaka min bloggpepp igen. Nu ska jag göra de här 5 videobloggarna under fem dagar frammåt. Tog inte fler för, för det första kommer jag inte ha tid och för den andra kom jag inte på fler. Har ni någon bra kort videobloggs idé så kommentera gärna ditt förslag!
Vi startar imorgon. LETS DO THIS!
 
btw- Vart har mina dagens pepp tagit vägen? :O Ingen aning, här är dom inte iaf. Ska försöka få hit dom så snart jag kan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]