' ♡VENDELA NILSSON♡ -

BLOGRESPONS

Nu har jag skaffat en frågelåda på blogrespons! (finns i högra menyn) Wey, har tänkt på det länge nu, och äntligen! Så om du har något att fråga mig så fråga vad som hällst! Allt från design till vilken tandkräm jag har (hahaha). Jag vet att det är många som har frågor om design osv, innan har jag inte svarat på design frågor eftersom jag tycker man ska väll kunna googla själv. Men nu när jag har den här frågelådan så tänkte jag svara på era design frågor, komma med förslag på bra design sidor och ge er inspiration till designer. Jag gör inte designer till andra gratis.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]