' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Meningen med min blogg

Jag skapade min blogg för att ha någonstans där jag kunde lägga upp mina bilder,och får respons på dem. I början la jag bara upp bilder jag tagit. Först bara i en effekt som heter vintage. Då kallade jag mig för en vintage fotograf (hahahaha). Sen hittade jag Catys blogg. Och fick många nya idéer till min blogg. Sen började jag följa hela Kick back pack gänget. Jag lärde min göra roliga bilder i gimp. Ett tag la jag bara upp tips och idéer. Inte alls några bilder jag tagit själv.
Efter några månader,kanske 2,så började jag lägga upp egna bilder igen.
Det jag vill säga är att jag tror jag bara för det mesta vill lägga upp egna bilder på min blogg, bilder jag tagit själv. Men självklart kommer jag lägga upp dagens pepp, och allt det andra också. Men jag skapade ju min blogg för att lägga upp bilder som jag tagit själv.
(pinsam video)
 
Just nu håller jag på med en design, som ser mer ut som en "foto blogg". Det gör ju inte min blogg just nu. Tror det kommer bli jätte bra. Tro nu inte att jag ska ändra på min blogg,för det ska jag inte. Ska bara lägga upp fler bilder, som då jag tagit. 
 
Hoppas ni tycker det låter bra, hade bäst i världen!<3

Kommentarer
Postat av: Judith

Din blogg är verkligen bäst VENDELA !!

Vilken kamra har du för att fotografera med?

Svar: TACK! Canon eos 1100d :)
fotografnilsson

2012-09-02 @ 08:22:14
Postat av: EMMAS!

gillar din header hihi:)

2012-09-02 @ 10:30:38
URL: http://eemma.spotlife.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]