' ♡VENDELA NILSSON♡ -

design

Hej! Jag hade tänkt göra en ny bloggdesign i lite höst stuk. Men när jag skulle klista in en mall så klistrade jag in den här och inte på min test blogg! Så hela min design är borta nu! Jag är så himla arg och ledsen! Varför tänker jag inte. Så nu har jag en design som jag hade för länge sen. Jag ska fixa bloggen, och när jag ska göra det kommer jag inte ha tid att blogga. Så bloggen kommer stå still från och med imorgon några dagar (kanske 3-4) eftersom jag har fullt upp av att göra min nya design.
Hoppas ni kommer gilla den nya designen! kram

Kommentarer
Postat av: Pontus Granlund

Hej, fin blogg!:)

Ska vi göra ett bloglovin byte?

Länk till min bloglovin:
http://www.bloglovin.com/blog/3915973/blog

2012-09-30 @ 14:19:53
URL: http://pontusgranlund.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]