' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Ganska viktigt inlägg

Dagligen får jag frågor överallt om hur jag gör det med designen eller hur jag tar den bilden. På facebook, i skolan, kik, bloggen mm. Från och med NU tänker jag inte svara på era frågor på facebook och kik eftersom jag tycker det är jobbigt, jag har en frågestund som ni kan ställa frågorna där och jag har en mejl som jag går in på dagligen. Så om ni ser att jag läst eran fråga bli inte sura för jag kommer inte svara. Om ni har frågor så googla. Google har bättre svar än vad jag har.
kram

Kommentarer
Postat av: sarah - drömmen om att bli proffs fotograf

följer du min blogg?:)

Svar: Ja! Följer du min? :)
VENDELA [foto]

2013-02-09 @ 11:56:39
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]