' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Jag är död

Just nu vet jag seriöst inte vart jag ska ta vägen. Jag är död. Jag kan inte andas. Är detta sant? Åhåhåhåhå. Jag har nyss fått ett smakprov på Ulriks låt Requiem. Är helt stum och vet inte vad jag ska göra. Tjuter, gråter, skakar. Jag älskar Ulrik så sjukt mycket. Han är världens finaste och bästa kille på jorden och jag saknar honom så sjuuukt mycket. Han inte träffat honom på ett halv år och kommer dö av lycka när jag får träffa honom på fredag. Ulriks album kommer vara så himla fruktansvärt bra<3

Kommentarer
Postat av: Lova

Jäkligt braaaa!!!

2013-02-20 @ 12:56:49
URL: http://namnetlovaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]