' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Fotobok hos Önskefoto

Om ni är intreserande av foto, som jag och vill ha en hel bok fylld med minnen, favoritbilder. Kan jag rekomendera Önskefoto. Jag har alltid velat göra en fotobok, men det har bara inte blivit av. Men någon gång ska jag ta tag i det och beställa det hos Önskefoto. Där kan du beställa allt från foto böcker till canvas tavlor. 
Man kan göra en massa olika fotoböcker och t.o.m i olika storlekar vilket är super duper grymt. Det finns b.la. liggade, stående, mjuk, kvadratisk och yeah you name it. Fotopappret i böckerna är i väldigt bra kvalié och gör så att bilderna håller sig i bra skick vääldigt länge. Om jag ska beställa en fotobok skulle jag välja den här fotoboken. Den är lagom stor och mjuk. Tycker att de mjuka är mer smidiga att ha i väskan än en hård bok. Man kan max ha 60 sidor i fotoboken vilket är väldigt många bilder! Jag som älskar att sitta och trixa med bilder och göra collage, tror detta skulle vara jätte kul att fixa ihop. Så om ni funderar på att skaffa en fotobok kan jag rekomendera Önskefoto!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]