' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Hur man får högerklicksskydd på bloggen.

1. Klistra in den här koden i kodmallen under head:

<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!-- Begin
var message="SKRIV DIN TEXT HÄR";
if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer'){
function NOclickIE(e) {
if (event.button == 2 || event.button == 3) {
alert(message);
return false;
}
return true;
}
document.onmousedown=NOclickIE;
document.onmouseup=NOclickIE;
window.onmousedown=NOclickIE;
window.onmouseup=NOclickIE;
}
else {
function NOclickNN(e){
if (document.layers||document.getElementById&&!document.all){
if (e.which==2||e.which==3){
alert(message);
return false;
}}}
if (document.layers){
document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
document.onmousedown=NOclickNN; }
document.oncontextmenu=new Function("alert(message);return false")}
//End -->
</script>

 

2. Ändra till den texten du vill att det ska stå, där det står SKRIV DIN TEXT HÄR.

 

3. Gör det på alla andra kodmallar, sen klart.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack! :)

2013-07-25 @ 22:25:40
URL: http://elinolssonsfoto.blogg.se
Postat av: Louise - Elsalouise.blogg.se

Hejhej! Eftersom du tar så sjukt fina bilder så tror jag att du har en stor chans i min fototävling som är igång just nu! :D
Skulle vara jätteroligt om du ville kika in inlägget och kanske även delta? Kram☺♥

2013-07-25 @ 23:00:49
URL: http://elsalouise.blogg.se
Postat av: 14 år av min uppväxt -Alexandra ziman☆

Super bra tips! Gaah älskar din blogg :D läser den varje dag♥

Hur är läget med dig? :)
kram♥

2013-07-25 @ 23:48:23
URL: http://hejalexanrdaa.blogg%2Cse


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]