' ♡VENDELA NILSSON♡ -

En dag på emporia

Jag och Ellen har haft en super dag på emporia idag. Jag gick upp vid 7 för att göra mig iordning. Tåget gick klockan 08:50. Vi åkte tåg i cirkus 1 och en halvtimma.
 
Efter vi har shoppat en massa så blev vi hungriga. Så vi gick till chocomania och fikade (y)
 
Jag tycker verkligen om chocomania, det är väldigt gott! Jag tog crêpes med choklad och Ellen tog någon chokladkaka. 
 
Här är jag och Ellen. Vi tyckte det var riktigt gott. Min var väldigt mättande, haha!!
 
Efter vi varit och ätit gick vi till joy the juice. Fast att jag var så mätt så jag höll på att dö. Det är ett måste för mig när jag är på emporia. Min var väldigt god. Den smakade granatäpple, ananas och äpple. Ellens kommer jag inte ihåg men det innehöll ingefära (hahahhaha) och den var väldigt besk och hon gillade den inte. Så jag fick dricka upp den :P
 
Efter vi (jag) druckit upp våran juice så fortsatte vi gå runt och kolla lite. Vårt tåg gick inte på ett tag så vi fick gå runt och ta det lite lungt. Klockan 14:35 gick tåget och då åkte vi hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bllä, du är så fin

2013-03-26 @ 20:29:52
Postat av: Fashionandphotos

Jättefin blogg verkligen! Var gärna med i våran veckans blogg och vinn en stor länkning och få fler läsare till din blogg! :) Kram

2013-03-27 @ 07:58:07
URL: http://fashionandphotos.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]