' ♡VENDELA NILSSON♡ -

You can feel the light start to tremble

Hej på er! Kom precis hem, jag har tagit spruta. Den gjorde inte ont, bara lite efterråt. Nu ska jag öva lite på spanska och sen läsa pretty little liars kanske. Måste läsa ut boken innan nästa vecka för så kommer "Berättelser från Engelsfors" ut :D Föresten så har jag nu sett avsnitt 23 av pretty little liars i sesång 3 och det är sååå bra och sååå spännande. Omg. Det kommer upp imorgon på swefilmer :)
 
Just nu lyssnar jag på denna låt:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]