' ♡VENDELA NILSSON♡ -

New in from the body shop

Det ska så New IN from the body shop men aja...
Jag var hos tandläkaren idag och fotograferade mina tänder. För er som inte vet har jag haft tandställning i ett och ett halft år ungefär så detta var själva avslutningen på det hela. Så som det ser ut nu kommer jag inte gå till tändläkaren på vääääldigt länge! Innan det var jag och mamma inne på VÄLA och kolla runt lite snabbt. Jag skulle köpa "tea tree skin clearing facial wash" som då är en ansiktstvätt och den är sååååå bra! Jag fick två små tester på den senast jag var på the body shop, de var i 5ml och jag kunde använda en test över fem gånger vilket är riktigt grymt. Så denhär kommer hålla jätte länge! Den är ju i 250 ml :o Jag fick också en shea body butter som jag själv inte tyckt luktat så jätte gott när jag luktat på den i affären men nu när jag testade den luktade den as gott, så ska kanske köpa den nästa gång jag är där. (rätt långt inlägg det blev...)

Kommentarer
Postat av: LINNEA

Jag veeet, den ansikts-serien är sååå bra. Har en ansiktsmask därifrån också. ;-)

2013-05-22 @ 17:51:38
Postat av: Malin

-ingen fara :D

2013-05-22 @ 18:14:42
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Anonym

åh bra tips!

2013-05-22 @ 18:24:10
Postat av: Anonym

JAG SKA TILL PINK PARTY PÅ LÖRDAG KANSKE! NÄR OCH VART KOMMER DU VARA?

2013-05-22 @ 18:24:31
Postat av: Inga-Linn

jag älskar bodyshop!<3

2013-05-22 @ 20:46:14
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]