' ♡VENDELA NILSSON♡ -

pink party

Igår var jag på Pink Party och det var verkligen hur kul som helst. Köade i flera timmar och trängdes bland as mycket mäniskor framme vid scenen, fick ont i både rygg och fötter, men det gör inget för allt var så himla kul! Ulrik gjorde ett så sjukt bra framträdande och han var så glad både på signering och på scen. Sen att bloggläsare säger hej till mig gör dagen ännu bättre. Jag är ledsen för att jag inte hann prata med er för jag hade bråttom till Ulriks signering. Men ni ska veta att jag blir jätte glad :D Bilder från dagen kommer komma upp under dagen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

åh, låter kul!! :)

2013-05-26 @ 13:01:37
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: LIENE

Gillar den andra bilden :)

2013-05-26 @ 16:38:54
URL: http://lifefromwithin.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]