' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Mina favoritutiker

Typ världens bästa klädesbutik med kläder som är så grymt snygga. Som jag skrivit i ett tidigare inlägg så finns inte Monki i närheten där jag bor så jag får ta mig som närmast till Malmö och det tar lite mer än en timme. Men de har verkligen jätte snygga kläder som speciellt passar till mina Dr Martens. Beställ saker från monki HÄR!
 
Den här butiken kan man verkligen lita på. Har väldigt många produkter där ifrån och har inte blivit missnöjd en enda gång. För er som inte vet säljer de allt från smink, body lotions till hårborstar. Just nu har de också kommit ut med en julkollektion så den ska jag så fort som möjligt samla åt mig. Beställ saker från thebodyshop HÄR. Ett stort tips. 
 
 

Kommentarer
Postat av: malin

älskar monki! :)

2013-11-13 @ 07:30:23
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Julia ;DD

Va gärna med i veckans blogg;) Vinnaren dras på söndag så passa på nu;)

2013-11-13 @ 16:50:50
URL: http://llollan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]