' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Hopedesign

 

Kommentarer
Postat av: Lova [Foto]

du får följa mig nya blogg. :D

2013-10-28 @ 10:41:43
URL: http://alloz.forme.se
Postat av: eva gunnarsson

Toppen fin blogg, många vackra bilder du tar.
Hösten ger oss en massa varma färg-toner men nu finns inte ett enda löv kvar här hos mig i Småland.
Bilden av äpplena på marken är super vackert 'fotade'. Även du Vendela har blivit en så söt, jag ser att du kommer bli en skönhet.
Jag trodde först de två-bilderna var Jennie.

Må gott o vi ses till veckan./ Eva

2013-10-28 @ 14:41:42
Postat av: saandrafoto

hej skulle vara kul om du kunde kolla in på min blogg, var tvungen att göra en ny.. hoppas att du gillar den! :)

2013-10-28 @ 21:44:13
URL: http://saandrafoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]