' ♡VENDELA NILSSON♡ -

IsaDora Twist-Up Eye Gloss review

För några månader sedan köpte jag hem mig ett twist up eye gloss från Isadora i färgen 02 Brown Sugar.
 
Såhär säger Isadora om produkten: Ger lyster åt ögonen. Twist-up Eye Gloss appliceras snabbt och enkelt med den knubbiga skruvpennan. Den ger en behaglig känsla och lägger sig som en lätt, mjuk film över ögonlocken. Den smälter samman med huden och ger en skir finish och kan byggas upp för mer färg. Skimrande pärlemor skapar en glansig hightlight-effekt åt ögonen.
 
 Vad jag tycker om produkten: Jag tycker att denna är super duper bra. Den är riktigt pigmenterad och ger en jätte fin skimrande färg. Något jag inte gillar med den är att själva pennan är rätt stor så det är svårt att använda den i mindre områden. Men annars är den jätte bra och jag rekomenderar den till alla! 
 
Pris: 99:- (på Kicks)
Köpställe: Kicks, Åhlens, Ica b.la.
Mitt betyg: 4/5
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]