' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Om ni ser mig i sommar....

Det var en tjej som frågade om hon skulle se mig i sommar på t.ex en Ulrik spelning om hon då skulle får gå fram till mig och ta ett kort med mig!
När jag läste det blev jag helt paff...haha! Ingen som läser min blogg har frågat om de får ta ett kort med mig. Hehe! Ja men självklart får ni det! :D Det är bara kul att ni gillar min blogg! ;)
Jag ska kolla upp de gånger jag ska kolla på Ulrik och se på rix fm och så. Jag tror att jag bara ska gå på de rix fm festivalerna när Ulrik ska vara med... ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; Oj, har många! Dudå? :)

2012-05-10 @ 17:05:36
URL: http://nathalietegelstam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]