' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Jag tävlar hos Caroline

Hej! Jag är med och tävlar om det här fina tillbehörsfodralet hos Caroline Dahlén. Jag hör följt hennes blogg ett tag och hon tar så himla fina bilder, och kommer med jätte bra redigerings tips. En blogg som alla som är intreserade av foto måste följa. Verkligen! Jag skulle verkligen behöva det här fodralet för nu när jag kommer få nya filter vill jag inte förstöra dem och ha de i något annat, dem ska ju få ligga i ett eget fodral så att de inte får repar sig eller något.

Kommentarer
Postat av: Emmie

Ha en bra tisdag! :D♡

2012-10-02 @ 12:38:21
URL: http://tankefylld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]