' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Är hos farmor och farfar





Hej! Nu är jag hos farmor och farfar. Vi har ätit gott. Ikväll ska jag till Eslöv och träffa Ulrik för sista gången på väldigt länge. Kommer sakna han något sjukt. Tycker ju 2 veckor är för mycket att inte se honom. Jag får nog vänta några månader nu.
Jag vill också säga förlåt för att jag bara gjorde 3 inlägg igår. Jag glömde bort. (ehehee). Kollade på hunger games hela kvällen! Tror inte uppdateringen kommer bli så bra idag heller. Jag ska ju se Ulrik också grejer! HAJDÅ!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]