' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Så bra dag

Jag hade verkligen är jätte rolig dag idag och det hände det ena och det andra. Jag träffade mina Ulrik kompisar Anna, Linn, Stina, Linnea, Idun och Ida. Jag fick äver kramar av Ulrik och så träffade jag Kjell (Ulriks pappa). Jag såg ju inte bara Ulrik heller. Timmen innan Ulrik skulle upp på scen sjöng Robin Stjernberg två låtar. Bilder från dagen kommer upp senare eller imorgon.
Föresten, kan man kommentera mig blogg? Ni som har mig på facebook eller något kan ni ju skriva till mig så är ni snälla :)
 

Kommentarer
Postat av: Nora

Provar kommentera nu! ;)

2013-02-25 @ 18:13:00


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]