' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Glittriga naglar

 
Jag har målat mina naglar glittriga och vita idag och det blev super fint. Jag började med att ta ett topplack över alla naglar och sedan målade jag dom helt vita. Sedan tog jag tejp över halva naglarna och målade med en grå glittrig färg. När de torkat la jag på mer glitter och sedan tog jag bort tejpet och då får man en snygg skarp rand. Sedan avslutade jag med samma topplack som jag använde först av allt.
 
 
Jag använde:
China Glaze 832 Nova // Claudia 162 Shiny Gray // Claudia 137 White Tip // Seche Vite Dry Fast Top coat 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine

Så snyggt!

2014-08-25 @ 21:05:35
URL: http://celinelf.se
Postat av: Johanna

Super fint :)

2014-08-26 @ 15:40:29
URL: http://lifyye.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]