' ♡VENDELA NILSSON♡ -

The best vloggers

William. You know him, right? Vem om någon skulle inte ta med William om de skulle gjort ett sånt här inlägg? Han är bara för skön, och hans dialkekt gör allt mycket roligare! Man känner igen sig i hans videos, och ah! BÄST!
 
Filip Winther! Hans "saturday vlog" är något man ser fram emot hela veckan. Som man hör på namnet, kommer dem ut på lördagar! Jag vet inte riktigt varför Filips vloggar är så bra och roliga. Haha! Alltså, han sitter ju oftast bara framför videokameran och bara pratar, och kan hända att han säger roliga saker ibland :) Hans musik är också grym.
 
  Samma dialekt som William, rolig som attan :) Vet inte vad jag mer ska säga om henne...haha! Men somsagt, hon är jätte rolig!
 
Ännu en till rolig vloggare! Ja, vad ska jag säga om han. Han imiterar sin mamma jätte roligt. Speciellt i den här videon! HAHA!
 
Det finns många fler vloggare, såklart! Men jag tror att det här är några utav mina favoriter. Tänkte göra ett till inlägg någon gång med fler vloggare jag följer! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]