' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Julkänslor

 
Efter skolan stack jag och Elin ner på stan och köpte julklappar, vi fikade sjukt goda chokladmuffins också :D Äntligen börjar jag få lite julkänslor. Julgranen är inne, har köpt julklappar, bakat lussekatter, bakat julgodis, lyssnat på julmusik och mer! :thumbup:
 
btw- hade heöt glömt bort julstrumpe inläggen...haha :O och vet inte vad och när jag fick grejorna så ja vi får se hur det blir med det där. Förmodligen kommer det upp imorgon. Sen vill jag också säga att jag ska vara hos mormor och morfar och fira jul på lördag till söndag. Så ska försöka göra någora tidinställda :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

boooookeeeehhhhh

Svar: waaaahhh
fotografnilsson

2012-12-20 @ 20:22:26
URL: http://photobyemelieee.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]