' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Katter...

Alltid när jag ska försöka sova på nätterna försöker jag alltid komma på något att tänka på, tills man då sover. Igår kom jag på KATTER. Om man tänker efter är de väldigt bortskämda. De får sin mat serverad, de får dörren öppen när de ska ut. Och samma när de ska in. De är så söta, så man kan inte bli arg på dom. De får ju döda utan att hamna i finkan...MEN! Maten måste vara väldigt tråkig att äta. Alltså,man kan ju bara ändra smaken på den? Och vi säger att det kanske bara finns 5-6 smaker. Tråkigt... ~Här får ni två bilder på min gose:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]