' ♡VENDELA NILSSON♡ -

The king of our days-Ulrik Munther




Jag kommer ihåg första gången jag såg Ulrik, 11/7-2011 i Kristianstad kl 14.00. Jag hade precis börjat gilla honom. Jag kommer ihåg när jag skulle gå fram till honom för första gången. Va glad jag var då. Jag fick två autografer. En på boys don't cry singlen och en i mitt autograf block. Påvägen hem lyssnade vi på skivan om och om igen. Sen dess har jag inte fått nog av honom. Jag kollade på videoklipp,bilder. Kollade upp vart han skulle spela här näst.
Inte hade jag en aning om att just nu, idag, att HAN skulle veta vem jag är. Vad jag heter. Att jag skulle få se honom 15 gånger till. Han har gett mig världens finaste vänner och världens bästa stunder. Att han gått så långt, och blivit så stor. Den lilla Ulrik som vann lilla melodifestivalen, skulle stå och sjunga för hela svenska folket i Melodifestivalen, och komma på 3de plats i hela tävlingen. Han har ju till och med sjungt för kunga familjen. Jag är så himla sjukt stolt över honom. 
Jag älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Jodå, det är fint med mig! Själv då? :)

2012-09-02 @ 13:21:25
URL: http://edorsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]