' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Mitt fotointresse

Jag har startat en fotolista där jag under 16 dagar framöver kommer skriva lite om foto, visa lite redigeringar och före och efter bilder bland annat. I del 1 ska jag berätta om hur mitt fotointresse började och varför jag fotograferar mm:
 
Hela det här med mitt intresse av att fotgrafera började när jag fick ny mobil år 2009 kanske? Kommer inte riktigt ihåg. Det var en rosa sony ericsson som jag höll på med nästan hela tiden vad jag kommer ihåg. Jag höll på att filma för det mesta med den. Jag filmade allting, när jag var ute och gick, när jag var med kompisar och annat. Har en massa filmer från då som jag inte kommer visa för de är lite väääl konstiga. Men efter ett tag började jag fotografera för det mesta blommor och natur med min mobil. Sen gick det ett tag och jag fick en kamera pappa hittat bland gömmorna här hemma. Då tyckte jag den tog jätte bra foton och började fota jätte mycket med den
här har ni skönheten, hahahahhahah
 
Efter ett tag insåg jag ju att den rent ut sagt sög så jag började tjata om en systemkamera. Julen 2011 fick jag min älskade kamera och blev såklart väldigt glad. Sen dess har jag inte slutat fota och planerar att inte göra det heller
 
Ni kanske undrar varför jag just fotar och inte gör något annat. För det första tror jag inte jag skulle fotat lika mycket som jag gör om jag inte skulle skaffat blogg. Jag skulle då inte få dela av mig av mina bilder och inte ha bilderna att lägga upp någonstans och det skulle varit väldigt tråkigt. Jag fotar för att det är kul att både fotografera och redigera mina bilder, och sen få så fina kommentarer om mina bilder. Jag har börjat se hur fin världen egentligen är när jag börjat fotografera, hur konstigt det än låter. Jag skulle så gärna vilka åka utomlands snart och upptäcka nya platser att fotografera och dela med mig till er, för ni är väldigt bra
 
 

Kommentarer
Postat av: Amina♥

Jag följer dig nu och blev nummer 176 :)♥

2013-04-17 @ 18:36:44
URL: http://aminaks.blogg.se
Postat av: Nora

Haha! Kommer ihåg de videosarna väl! HAHAHA!! Typ när jag sjöng eller gjorde en "reklam inspelning"! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Svar: Hahahahhahahahahah!!! :D :D :D
VENDELA [foto]

2013-04-17 @ 19:08:14
URL: http://bilderavNora.blogg.se
Postat av: Sofia [fotoblogg]

Svar: Åh tack så jättemycket fina du! :)

2013-04-17 @ 21:56:44
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/
Postat av: Elin

allt bra?

2013-04-18 @ 07:15:33
URL: http://elinkristensson.blogg.se
Postat av: Kameratrollet - Fotokurs och fototips

Och dagen du tröttar på din 1100D kan du alltid installera Magic Lantern på den och fortsätta fotografera.

2013-04-18 @ 09:01:52
URL: http://kameratrollet.se/blogg
Postat av: Elle

jätte fina bilder!

Jag gör gärna ett bloglovin byte! :D

2013-04-21 @ 15:40:37
URL: http://elainees.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]