' ♡VENDELA NILSSON♡ -

pluggtips

Hej! Har nyss sett nya avsnittet av pretty little liars och nu ska jag plugga lite, så nu när skolan börjat kanske det är lite kul med pluggtips så här får mina 3 bästa tips:
1. Jag pluggar jälv bäst på biblioteket. Man får så mycket mer gjort och blir inte distraherad av en massa andra saker som man blir här hemma.
2. Om du har läxor gör dom direkt när du kommer hem, eller på morgonen om man har tid till det. Då har man hela kvällen fri.
3. Använd en kalender. Då håller du mycket bättre reda på läxor, prov och allt. Du får mycket mer gjort också.
 
 

Kommentarer
Postat av: S A N N A

jag ska börja använda kalender till skolarbetet:)

2013-08-21 @ 19:38:58
URL: http://zinja.se
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Veckans PLL avsnitt var ju verkligen så sjukt bra!!:D

2013-08-21 @ 20:49:46
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]