' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Skolprojekt

Ja... Kommer ni ihåg när jag nämde att jag fotade bilder till bilden. Nu är det klart och till det skulle man göra ett bildspel med max fem bilder som du då tagit inom ett visst tema. Jag hade temat vattendroppar (vatten) som ni kanske kan se... haha! Bilderna på jordgubbarna ser jätte fula ut... vet inte varför det är så. Det ser inte ut så när jag kollar på det direkt från Imovie...knaaas. Sen är det tråkigt att jag inte har bakgrundsmusik...men hahah jaja!
 

Kommentarer
Postat av: ♡ S A R A

vad heter typsnittet i dina rubriker? :D grymt snyggt!

2013-05-22 @ 20:54:20
URL: http://sarasvnsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]