' ♡VENDELA NILSSON♡ -

PLUGG TIPS

Har så sjukt mycket plugg denna vecka så i det här inlägget tänkte jag dela med mig utav mina bästa pluggtips. 
 
1. Sätt dig på bibloiteket och plugga. Det brukar jag göra och då blir jag inte distraherad av annat roligt hemma.
2. Öva glosor på glosboken.se. Det är en superbra sida att öva glosor på.
3. Skriv ner dina läxor och prov i en kalender. Då kommer du inte glömma bort alla läxor och prov och du kan även planera hur mycket du ska plugga varje dag.
4. Ät inte när du pluggar. Det funkar inte för mig iaf eftersom jag då bara är konsentrerad på att äta, haha.
5. Lyssna på lektionerna! Om man lyssnar på lektionerna och inte gör annat får man så mycket mer fritid på köpet.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]