' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Jag åker till mormor och morfar imorgon!

Hej!! Imorgon åker jag till småland,till mormor och morfar! Var längesen jag var där nu! Ska vara där i 3 dagar! Ska bli kul! De bor på en stor gård och det finns säkert jätte mycket fint att fotografera! En gång när jag var där gjorde vi en 45min lång film,med mormor och morfar! Den blev riktigt rolig! Vi åkte runt på olika ställen för att filma! Planerade länge! Jag och Ellen (min syster) var två små spöken! Morfar var en zombie och mormor någon tant...HAHA! Den ligger någonstans i arkivet! Om jag hittar den någon gång laddar jag upp den på youtube! Promise! :) Jag ska ta med mig badminton racken och bollarna till dem! För varje gång vi är där på sommaren spelar jag och mamma badminton! Försöker slå rekord på hur många slag vi kan köra till varandra! Rekordet är nog över hundra! Can't remember! Tror det var 124 eller 130...men shit the same! Över hundra iaf! :D ~Så nu till inläggen! Ute på landet=Ingen teckning...på datorn. Kanske på mobilen! Vet inte! Men förhoppningsvis! <----(för hoppnings vis...?, Vendela tankar, egentligen!...vadå för-hoppnings-vis? Är det något som är för hoppnings vis..) aja...hehe! Men det kommer alltså bli mobilbloggning under tre dagar. Men ska hitta värsta feta sakerna att blogga om!+så ska jag göra videobloggar om allt går som det ska! :D Btw~ska ni göra något kul i veckan?! :D |foto-lova| (fick ta en bild från hennes blogg http://namnetlova.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Lova

Den bilden blev jääätttebraa :)

2012-07-15 @ 18:56:30
URL: http://namnetlovaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]