' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Tossjö


 
Hej! 
Imorgon ska jag till Tossjö, en lägerskola som är väldigt rolig att vara på. Jag och min klass ska sova där en natt. Jag tar med mig min kamera så får ni fina bilder när jag kommer tillbaka på både naturen och kanske härliga bilder på klassen? Tyvär finns det ingen teckning där vad jag hört så jag kommer inte kunna blogga, twittra, facebooka eller instagramma, vet inte om jag kommer klara det... Men det ska bli jätte roligt iaf, så nu måste jag packa.
Tror jag fått tillbaka blogg peppen igen. Kommentera gärna så blir jag extra pepp på att blogga. KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Evelina. ☆

wie, då får du skicka alla bilder på klassen osv till mig sen?
höhö, kommer bli fete kul! :D <3

2012-11-19 @ 19:59:47
URL: http://eevelinaelofsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]