' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Vilka utmanar jag?

Ni kommer ihåg inlägget som jag blev utmanad i, nu ska jag utmana några av er med frågor jag hittat på!
 
Frågor:
1. Om du var en kändis för en dag, vem skulle du vara då och varför?
2. Bästa skolämnet, varför?
3. Bästa låt at the moment?
4. Det pinsammaste du gjort?
5. Vad tycker du om Ulrik Munther? (hahaha)
6. Den bästa qouten?
7. Om det började brinna i ditt hus och du BARA fick ta med dig 3 saker ut, vad skulle det vara då?
8. En dag som går till historien?
9. En artist du gillar?
10. En sak du önskar dig i julklapp?
11. Något du tycker du är bra på?
 
Jag utmanar då LOVA, EMELIE, EVELINA, MATILDA, ELIN, JOSEFINE, MICHELLE och LOUISE
 

Kommentarer
Postat av: Evelina. ☆

höhö, ska svara på det imorgon! ;) <3

2012-11-28 @ 21:48:18
URL: http://eevelinaelofsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]