' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Ny design!

Nu ni! Ni behövde ju inte vänta så länge! Nu är min design klar (ska bara lägga till lite små saker på den). Har gjort så att jag kan ha 800px bilder nu! Yey! :D
Jag är hemma från skolan idag. Har skit ont i halsen och näsan rinner. Min röst är nästan borta... :O. Men imorgon ska jag till skolan vare sig min röst vill eller inte. För jag har prov och saker. Jag hatar att vara hemma från skolan, jag missar så mycket. Och idag missar jag bilden :(. Om jag missar bilden då mår jag inte bra... Får nöja mig med att rita lite här hemma och dricka varmt té så min hals blir bättre. Nu ska jag öva på NO-provet.
Hoppas ni gillar designen, säg gärna vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Amanda -Kristen & fotogalen

Fin bild & design!

2012-10-01 @ 16:27:50
URL: http://photoobymee.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]