' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Happy Birthday

När jag kollade runt i min hylla hittade jag en påse med en massa roliga saker. Bland annat ett kit med knappar,glitter,trådar,snören mm, som man ska ha för att göra egna födelsedags kort. Jag satte mig och gjorde 4 st på direkten (jag gjorde ett dumle kort fast det blev inte bra, så det får ni inte se..) Fast att jag har läxor att göra. Jag blev så himla sugen, var ju jätte längesen jag verkligen pysslade. Och det är många av mina kompisar som fyller år nu också! :D
Vilket gillar ni bäst? 

Kommentarer
Postat av: ebba

hej fin blogg och allt bra? ;)
kolla gärna min blogg

2012-09-04 @ 18:57:21
URL: http://www.nattstad.se/tjejenebba
Postat av: Amanda - vardag,foton,inspiration, outfit,tips& och ibland lite annat! :)

gillar alla 3 lika mycket,så grymt fina! :D

2012-09-05 @ 03:34:12
URL: http://mandacecilia.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]