' ♡VENDELA NILSSON♡ -

18:27

Har inte gjort något idag typ. Kollat på gossip girl och kollat bloglovin. Mormor och morfar har också kommit till oss idag och firat Ellen och lite sånt. Men snart ska de åka hem till Småland igen. Känner mig så rastlös och har inget att göra, vädret suger och det blir inte bra bilder när det inte är fint väder. Blev nyss rätt peppad på att ta kreativa bilder så vi får se hur det blir med det. Aja, ikväll ska jag kolla på fortet och inte så mycket mer. Haha. Hade bra<3
 

Kommentarer
Postat av: Filippa - foto & bloggdesign

Sv; Tack så jättemycket!!! Kram

2013-04-13 @ 21:11:56
URL: http://filippasfoto.blogg.se
Postat av: Julia

Vad gott! :)

2013-04-15 @ 08:31:59
URL: http://lillanjulia.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]