' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Best day of my life

Igår var det en av mina bästa dagar i hela mitt liv. Ulriks konsert var det bästa som jag någonsin varit på och han var så snäll och sa gulliga saker och jag fick kramar och waah! Jag var framme vid Lund vid halv 5 och väntade med en massa munthers till klockan 8 då det var insläpp.
 
Konserten började 9 och höll på lite längre än vad den skulle för vi ropade ut Ulrik igen, så den höll på i 1 timme ungefär. Man fick inte fota med systemkamera så det är däför vissa av bilderna är i dålig kvalité. Efter det var det signering, jag köpte min 5de Ulrik tygpåse.
 
 
Efter det väntade jag och kanske 8 andra på Ulrik utanför och Rickard Ulriks gitarrist lovade att de skulle komma ut till oss. Efter en halvtimme kom dom och jag fick ännu en kram av Ulrik och lite så. Sen blev det brottom hem för klockan var nästan 24.00. Ni som inte är munthers missar den här känslan så ni anar inte! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh! Vill också se Ulrik snart igen! Var ett bra tag sedan jag såg han och träffade dig! Saknar dig vääääääldigt mycket!

2013-04-06 @ 16:31:43
URL: http://fotografemanuelsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]