' ♡VENDELA NILSSON♡ -

q/a

Hej, fungerar 28-80mm objektiv till en Nikon D3100?
Hej. Nej det tror jag inte det gör eftersom det är till canon. Men det finns säkert ett 28-80 mm som är anpassat till nikon! :)
 
Hur gjorde du ditt hemma gjorda (eller va man kallar det) reflexskärm? Tack om du svarar, skulle betyda mycket:)
Jag tog en stor "platta" och virade in det i folié. Haha ;)
 
vilka kändisar följer dig på twitter? :)
Ulrik, Thomas Di Leva och William Spetz vad jag vet.. Sen följer ju också Joy Deb mig som hjälpt till att göra soldiers och vinnar låten you, men han tycker jag inte räknas som en kändis? haha
 
Vad använder man the body shop till?
Jag fattar inte riktigt vad du menar med använder? The body shop är en affär där man kan köpa tvålar, krämer, smink mm.
 
Är du vän med bloggfans på facebook? Kan jag lägga till dig?
Ja det har jag och sjävklart :D
 
Var har du köpt solglasögonen? :)
Glitter :)
 

Kommentarer
Postat av: Filippa - foto & bloggdesign

Sv: jag med:) Sommaren måste komma nu!

2013-04-03 @ 10:13:51
URL: http://filippasfoto.blogg.se
Postat av: Alisha

Såg inte att du hade din instagram i menyn, haha. Ska lägga till dig där och följa dig :D

2013-04-04 @ 14:31:39
URL: http://alishasfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]