' ♡VENDELA NILSSON♡ -

jensulrikmunther

Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna beskriva min enorma kärlek till den här killen, men jag ska förska göra det här så kort som möjligt (fast att inlägget kommer bli väldigt långt endå).
 
Folk som inte får uppleva det här kommer aldrig förstå det här, aldrig någonsin. Folk som säger att Ulrik bara är en artist och inget att slösa pengar på, för man kan ju köpa så mycket bättre saker för de där pengarna. Det är ju så himla mycket mer med den här människan, än att han bara är en artist som spelar gitarr och munnspel lite här och var. Jag kommer aldrig aldrig aldrig ångra alla resor jag gjort, och alla pengar jag spenderat på detta. Åren jag gillat Ulrik har varit de bästa i heeela mitt liv.
 
Om jag har en dålig dag sätter jag bara på datorn, går in på internet och letar upp klipp med Ulrik. Ulrik har en så himla bra personlighet och typ världens bästa humor.Ulriks torra skämt som är så tråkiga så att de blir så roliga så man ligger och gråter av skratt. Ulrik gör mig alltid på bra humör, alltid. Alltid på morgonen när jag är lite småsur och trött sätter jag på Ulrik och jag kan gå glad till skolan. Att säga att man inte gillar Ulrik fungerar ju inte. Det är en annan sak om att inte gilla hans musik. Men att inte gilla Ulrik som person är helt omöjligt, för det finns inget att klaga på alls.
 
Ulrik har gett mig världens bästa vänner, vänner för livet. Vänner som idag är några av mina bästa vänner. Jag kommer aldrig kunna tacka honom nog för det här. Alla dessa underbara människor har jag lärt känna genom EN person.
Att gå på Ulriks spelningar, köa i flera timmar och träffa världens bästa människor är det bästa som finns. Efter man har väntat alla dessa timmar och äntligen får komma in och ställa sig på plats vid scenen och när Ulrik äntligen kommer ut, finner inga ord. Det är magiskt. Skrik från alla håll, glädjetårar och världens bästa Ulrik på scen. Och när Ulrik kommer ihåg en på signeringarna, vet vad man heter, räcker ut armarna och kramar en. Är du ett stort fan av någon? Justin Bieber, 1D? Tänk om just din största idol som du älskar till döden känner igen dig och kramar dig och en massa gulliga saker. "Men hallå? Ulrik är ju inte lika känd som Justin Bieber eller 1D", haha det spelar faktiskt ingen som helst roll! Det är så sjuuukt och det är så perfekt alltihop. 
 Jag skulle aldrig i mitt liv få något bättre än detta. Aldrig någonsin. Ulrik har gjort så mycket för mig utan att ens veta om det. Ulrik är inte som en idol för mig, mer som en bror, en familjemedlem. Det är så himla jobbigt att inte få träffa honom på flera veckors avstånd för jag älskar honom så mycket. Tänk att inte få träffa erat syskon på flera veckor... det är inte kuuuul. 
Det finns personer som kommer tycka att jag överdriver med det här, men det gör jag inte. Ni som inte är munthers missar den här känslan, ni anar inte.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

sjukt bra skrivit Vendela, I feel you. <3

2013-08-08 @ 10:20:18
URL: http://photobyemelieee.blogg.se
Postat av: Wilma

gud så cool bild.!

2013-08-08 @ 12:47:50
URL: http://neonkids.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]