' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Rolig sak bara

Ja, jag har noll inspo nu när jag är sjuk och så, så nu får ni läsa några konstiga frågor om hur jag sover...? HAHAHA!
 
Det berors på. Ett par mjukismyxor och typ någon kofta eller linne.
 
På golvet utan täcke och kudde. Hahaha najjj!
På sidan, på en sval kudde. Så får vända på kudden väldigt många gånger innan jag somnar bara för den blir varm, haha! 
 
Right here right now 3 stycken! Wih
 
Sometimes! Skulle vilja uppfinna värsta drömfilmaren som filmar drömmarna så kan man se det på tven sen när man vaknar och typ undra vad man drömde egentligen! HAHAH :D
 
Tror jag ej.
 
SVARA GÄRNA PÅ SAMMA FRÅGOR I EN KOMMENTAR ELLER PÅ ER BLOGG! :D

Kommentarer
Postat av: ebba

ALLT BRA ?

2013-02-05 @ 19:34:15
URL: http://eenilssonn.blogg.se
Postat av: Anonym

SV; ja det gör jag :D jag skrev det i en tidigare kommentar :D Haft en bra dag? :D

MVH AmandaB

2013-02-05 @ 22:12:56
Postat av: AmandaB

SV; ja det gör jag :D jag skrev det i en tidigare kommentar :D Haft en bra dag? :D

MVH AmandaB

2013-02-05 @ 22:13:04
URL: http://amandablomkvist.blogg.se
Postat av: Emelie -Tävling på bloggen-

haha jag väner också på kudden flera gångern innan jag somnar :)

2013-02-06 @ 16:24:05
URL: http://mlieaxelsson.se
Postat av: Lova [Foto]

-Vad har du på dig när du sover?: ett linne, och ett par 3/4 byxor.
-Hur sover du helst?: På sidan med täcke på och 2 kuddar under huvudet.
-Hur många kuddar har du i sängen?: Just nu är det 5 stycken, brukar vara 4 annars.
-Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?: Ibland, ofta är det att jag vet precis när jag vaknat sen försvinner det. Vissa kommer jag ihåg från 5 år tillbaka.
-Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?: Inte vad jag kan komma på.

Svar: WOHO! :D
VENDELA [foto]

2013-02-06 @ 21:01:14
URL: http://namnetlovaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]